Tack för allt, Albin Storm!
Publicerad: 1 min läsning

Efter en säsong i Kalmar HC står det klart att forwarden Albin Storm lämnar klubben. Vi vill rikta ett stort tack till Albin för hans insatser, hans professionalism och det hårda arbete han lagt ner i KHC-tröjan under det gångna året.
Storm, som anslöt från Borås för sin andra sejour i KHC, noterades för 7 mål och 7 assist på totalt 45 matcher under den gångna säsongen.
KHC-familjen önskar dig stort lycka till på dina fortsatta hockeyäventyr!